Hello Africa!! - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van verolala - WaarBenJij.nu Hello Africa!! - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van verolala - WaarBenJij.nu

Hello Africa!!

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg

12 Juli 2008 | Zuid-Afrika, Kaapstad

Iedereen nog enorm bedankt voor alle smsjes, telefoontjes en cadeautjes!!
Echt ontzettend lief! Ik ben alleen niet in de gelegenheid geweest om iedereen terug te bellen/smsen, maar bij deze: Thnx en we houden contact!!

Even een snel berichtje om iedereen te laten weten dat Jojanneke en ik veilig aangekomen zijn...
Gisteren zijn we rond half 11 geland, na een relaxte vlucht. We zijn opgehaald door een medewerker van de Khanyisa School en naar het huis van onze stagebegeleidster gebracht, waar we de komende tijd zullen verblijven.
Vandaag is het echt ontzettend lekker weer! Geen wolkje aan de strakblauwe lucht > lekker warm dus!!
Volgende week maandag beginnen we met onze stage, dus hebben we nog een weekje om alles te regelen..druk, druk, druk!
Wanneer we wat meer gesetteld zijn zal ik een uitgebreid verslag geven van Kaapstad ;)
Tot snel!

  • 12 Juli 2008 - 20:29

    Silvie:

    Hee Vero!!

    Leuk, een eerste teken van leven! Ik weet dat ik trouw een update zou geven van de vrijdagavond maar heb gisteren het einde van de avond niet gehaald..
    Ben nu alles aan het pakken om zometeen op vakantie te gaan naar Italië. Moest van Elly van de Pipa nog ff melden dat je geen grotten in moet gaan waar vleermuizen zitten.. Dus bij deze!

    Succes daaro met alle regeldingen! We houden zeker contact miss wereldreiziger! xx

  • 13 Juli 2008 - 10:39

    0ma:

    ik hoop dat je een fijne vlucht hebt gehad liefs oma doei

  • 13 Juli 2008 - 14:51

    Maartje:

    Hoi Hoi Veer,
    goed om te horen dat jullie veilig zijn geland!!
    Ik ben heel benieuwd hoe het daar is :)
    Succes volgende week!!

    Liefs

  • 13 Juli 2008 - 17:16

    Linda :

    Hey Vero!

    Mooi fijn dat jullie goed zijn aangekomen..
    Is de vlucht meegevallen.
    Succes met je dingetjes regelen & we houden contact.

    Succes

    Liefs Linda Fashion
    xxx

  • 13 Juli 2008 - 22:57

    Annet:

    Hey lieverd, fijn te horen dat jullie veilig aan zijn gekomen!! Geniet ervan heel veel plezier!! Het lijkt me echt een super-ervaring, hou me op de hoogte.... Ik zal je nog erg gaan missen!! Have fun... XXXX

  • 14 Juli 2008 - 09:12

    Daisy:

    Heey Vero!
    Fijn om te horen dat je goed aangekomen bent!
    Have fun!
    Liefs Daisy

  • 14 Juli 2008 - 12:06

    Gerda:

    Jeuj! iig heel aangekomen... das alvast een goed begin ;) Ben benieuwd wat je allemaal mee gaat maken daar! Succes enzo!
    =X=

  • 14 Juli 2008 - 15:32

    Kay:

    "HIER KAY VOOR VERO OVER"
    hey vero'tje
    nou mooi zo dat je zonder kleerscheuren bent aangekomen daar in het verre zuid afrika! nou heel veel plezier en geniet er vooral van maar dat zal voor jou geen moeilijke opgaven worden denk ik zo! :P hahahha nou kus kus en we houden contact -xxx-
    "OVER EN UIT"

  • 14 Juli 2008 - 22:16

    Karel:

    Veel plezier met de vakantie, Veronique!

    Uhm.

    Stage. :D

  • 17 Juli 2008 - 08:46

    Marion Van Der Wal:

    Hoi Veronique,

    Leuk om te lezen hoe het met je gaat!! Veel succes!

    Groeten Marion

  • 19 Juli 2008 - 10:28

    Niki:

    Haa Vero!!

    Joepie je leeft nog :) IK was even het adres van deze website kwijt maar nu staat ie bij mijn favorieten.

    Succes daar en maak veel plezier ( dat komt wel goed denk ik zo)

    xxxxx

  • 21 Juli 2008 - 01:25

    Sander:

    Hallo lala Vero! Oftewel Verolala! Alles kits daar in het verre Zuid Afrika? Hoop dat het je goed gaat daar lieve schat. Ben bij Frankie nu en morgen gaan we naar de Tilburgse kermis. Gezelligheid! Veel plezier daar! Groetjes X! Sander

  • 25 Juli 2008 - 09:14

    Simone:

    waar blijven alle spannende verhalen??
    Ik ben ZOOOOOOOO nieuwschierig...

    x x x siem

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Zuid-Afrika, Kaapstad

Actief sinds 27 Juni 2008
Verslag gelezen: 299
Totaal aantal bezoekers 29357

Voorgaande reizen:

27 Maart 2011 - 29 September 2011

Half jaartje kaaiman eilanden!

10 Juli 2008 - 10 Januari 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: