Jaaaaa!!! Vakantie!! - Reisverslag uit Durban, Zuid-Afrika van verolala - WaarBenJij.nu Jaaaaa!!! Vakantie!! - Reisverslag uit Durban, Zuid-Afrika van verolala - WaarBenJij.nu

Jaaaaa!!! Vakantie!!

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg

09 December 2008 | Zuid-Afrika, Durban

Daar is ze weer! Dit keer wel erg lang geleden, maar wat kan ik zeggen...het gewoonlijke verhaal..

Voordat ik jullie weer op de hoogte ga brengen, eerst een geruststellend woordje voor oma en Karel:
Het is inderdaad waar dat veel braaien en borrelen niet bepaald goed is voor de lijn en ik kan niet blijven zeggen dat het ligt aan de kaapse weegschalen, maar ondanks dat mijn kleren misschien iets strakker zitten, passen ze nog steeds, dus geen nood! Er kan gewoon gezwierd worden en dikke billen zijn nou eenmaal hip in Afrika!! Jeej voor mij!

Maar goed, aangezien ik nog tien minuten heb, even in een vogelvlucht mijn belevenissen van de afgelopen vier weken:

Mama is op bezoek geweest, wat errug gezellig was! We hebben gedoken met haaien (ja, ja, great whites), wat overigens veel enger klinkt dan het is. Uiteraard ook een wijntoer gedaan en natuurlijk ook erg vaak uit eten geweest...wat een verrassing ;)

Toen is op het laatst van de stage nog even mijn usb stick kapot gegaan, wat betekent dat ik ALLES kwijt ben en in de laatste week een compleet verslag overnieuw moest maken (wat overigens niet gelukt is, maar ik zeg: zorgen voor morgen!)

Vorige week eindelijk de stage afgerond! Super leuk afscheid gehad, maar het was ook wel een beetje een verdrietig afscheid...al die lieve kinnekes die ik niet meer ga zien elke dag, toch een beetje vreemd.

Camiel is woensdag aangekomen in Kaapstad en inmiddels zijn we al aan de grote reis begonnen. We zitten nu in Durban, waar het voor de afwisseling eens regent. Maar tot nu toe is het helemaal super!
Oh, ik moet hier weg....
Sorry, tijd zit er op, volgende keer een uitgebreidere versie! Beloofd!
Daaaag lieverds!!

  • 10 December 2008 - 09:18

    OMA:

    HALLO HIER OMA. jA LIEVERT JE STAGE ZIT ER OP.NU NOG EVEN JE VACANTIE, EN DAN NAAR HUIS, IK VIND HET FIJN DAT ALLES ZO GOED IS VELOPEN, GENIET NOG MAAR EVEN EN DAN TOT WEDWERZIENS.nIEUW HEB IK NIET, MAAR WE BABBELEN WEL VERDER ALS JE THUIS BENT , VEELF OMA EN OME jAN DOEI++++++++++

  • 11 December 2008 - 23:29

    Karel:

    ^^

    Wat oma zegt!!

    En wij zijn zojuist met de twee basiscursusgroepen van Doppio naar de schouwburg hier in Eindhoven geweest, was erg gaaf! Behalve de leuke avondvullende voorstelling (fokking 2.5 uur!) ook nog een meet 'n greet gehad met een deel van de cast in de artiestenruimte. Erg gezellig en interessante mensen!

    Geniet van je vakantie. Daar heb je dus al die uren voor in de frituur gewerkt en voor gepoetst, terwijl wij hier in ijskoud Eindhoven naar beton zitten te staren. ;)

    - K.

  • 17 December 2008 - 23:06

    Joost:

    heee Schoonheid,

    Heul veul plezier met Camiel en uiteraard hele zonnige feestdagen en tot gauw.

    Joost.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Zuid-Afrika, Durban

Actief sinds 27 Juni 2008
Verslag gelezen: 273
Totaal aantal bezoekers 29358

Voorgaande reizen:

27 Maart 2011 - 29 September 2011

Half jaartje kaaiman eilanden!

10 Juli 2008 - 10 Januari 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: