Het is al bijna zover..... - Reisverslag uit Eindhoven, Nederland van verolala - WaarBenJij.nu Het is al bijna zover..... - Reisverslag uit Eindhoven, Nederland van verolala - WaarBenJij.nu

Het is al bijna zover.....

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg

26 Juni 2008 | Nederland, Eindhoven

Ja ja, over 2 weken is het dan eindelijk zover!! Dan stappen Jojanneke en ik in het vliegtuig richting Kaapstad. Vijf maanden stage lopen en daarna nog een maand reizen...Zo veel zin in!!
Ik zal proberen jullie zoveel mogelijk op de hoogte te houden, maar ik wil natuurlijk ook op de alles horen over jullie avonturen ;)

  • 27 Juni 2008 - 12:43

    Karel:

    * popcorn pakt :D

  • 27 Juni 2008 - 12:45

    Karel:

    * popcorn pakt :D

  • 27 Juni 2008 - 18:40

    Niki:

    Spannend ..... have fun en ik ga je missen maar ik zal je verhalen zeker lezen

    xxx

  • 30 Juni 2008 - 14:12

    Nathalie:

    Ja ik ben strontjaloers, ik wil hier ook weg!!!!

    Ik ga je missen zusje!

    xxxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Eindhoven

Actief sinds 27 Juni 2008
Verslag gelezen: 246
Totaal aantal bezoekers 29359

Voorgaande reizen:

27 Maart 2011 - 29 September 2011

Half jaartje kaaiman eilanden!

10 Juli 2008 - 10 Januari 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: