Bobo's en Dushi's - Reisverslag uit Georgetown, Cayman Eilanden van verolala - WaarBenJij.nu Bobo's en Dushi's - Reisverslag uit Georgetown, Cayman Eilanden van verolala - WaarBenJij.nu

Bobo's en Dushi's

Door: verolala

Blijf op de hoogte en volg

26 Mei 2011 | Cayman Eilanden, Georgetown

Jaaa...daar is ze weer :D
Allemaal super bedankt weer voor jullie leuke mailtjes/berichtjes/smsjes en kaartjes! Echt super leuk!!! Thnx!!

De vorige keer heb ik jullie achtergelaten met de belofte wat meer te gaan socializen en ik kan jullie vertellen; mission accomplished :D

Het weekend na mijn verhaaltje begon meteen goed. The Wailers gaven een concert en mijn baas nam me er mee naar toe, super gaaf!!
De dag erna....ja ja, was het carnaval!!!!! Wat een geluk weer, de 2e keer dit jaar :D En gelukkig nam Jennifer mij er mee naar toe! Wie? Ja, vreemd verhaal...

Het is namelijk gebleken dat de nanny die voor Jill voor dit gezin gewerkt heeft, nog steeds op het eiland is (mij werd verteld dat zij terug naar Canada ging om haar studie af te maken en dat daarom de functie vrij kwam..). Beetje raar, maar goed..Jennifer is er dus nog wel en ze heeft nu officieel een stalker ;) Carnaval verschilt toch wel een beetje van wat wij gewend zijn..Niemand is verkleed, alleen degene die mee doen in de parade en die hebben allemaal badpakken met veren aan. Maar sommige dingen zijn overal hetzelfde..we hebben (alweer) de hele optocht gemist, omdat we ergens cocktails aan het drinken waren..haha, maar gezellig was het zeker!
Toevallig kwam de week erna een vriendin van Jennifer uit Canada op bezoek, dus we hebben al die tijd daarna lekker toeristische dingen gedaan..Terrasjes pakken, lekker stappen, maar vooral ook weer met een bootje varen!

We zijn naar Starfish Point geweest waar, jullie raden het al, altijd heel veel, hele grote, zeesterren liggen. En ook zijn we naar Stingray City gegaan; een zandbank in de Caribische zee waar heel veel pijlstaartroggen zwemmen. Vroeger was dit namelijk de plek waar de vissers hun vissen schoonmaakte en de pijlstaartroggen kwamen op de ingewanden af. En nu dus op de toeristen... Anyways, natuurlijk was ik weer als de dood voor die beesten, zeker aangezien onze goeie ouwe Steve Irwin is dood gegaan door één zo'n beest, maar jawel, weer een angst overwonnen!! Ik heb er zelfs 1 vastgehouden: Steve, eat your heart out :P
Oja, eentje kussen was 7 jaar geluk, dus dat heb ik dan ook maar gedaan ;)

En toen was het eindelijk zover...Curacao!!! Maar ik vloog over Miami, waar ik voor de verandering weer eens 6,5 uur moest wachten..Dus ik had bedacht dat ik even lekker zou gaan shoppen in Miami! Omdat ik alleen handbagage mee zou nemen, had ik dus ook echt helemaal geen kleren meegenomen, want ik dacht; koop ik daar wel! Nou ja, lang verhaal kort...ik had nog 3 kwartier voordat ik de taxi terug naar het vliegveld moest nemen en omdat het kleren kopen iets langer duurde dan verwacht, moest ik eigenlijk nog schoenen hebben. Maar tijd genoeg. En ja hoor, kom ik voorbij een winkel met de perfecte schoenen...die moest ik hebben!!! Ongeveer 20 minuten later had die verkoper de juiste maat gevonden en ik wilde bij hem afrekenen..Maar dat kon niet,dat moest bij een andere kassa. Die kassa stond in het kleding gedeelte en daar stond best een lange rij. Maar ik dacht, ik heb nog ruim een kwartier, dat lukt wel! Maar natuurlijk had ik de meest slome cassiere ooit, dus ruim 3 kwartier later liep ik de winkel uit...veel te laat dus!!
Dus als een gek naar het vliegveld, moest ik mijn andere helft van mijn handbagage nog uit de storage halen, toen nog door de controle, toen nog een uur lopen naar de gate ;) bleek dat ik natuurlijk weer bij de verkeerde gate stond, snel naar de goede.. en gelukkig net op tijd!!!
Wat een avontuur weer :P

En 3 uurtjes later was ik eindelijk in Dushi Curacao!! Linnie kwam me ophalen van het vliegveld en na een heerlijke koude douche, het showen van mn nieuwe kleren en ff tutten waren alle keukens van Curacao gesloten, behalve de keuken van de Old Dutch..Dus daar hebben we heerlijk een kipsateetje naar binnen gewerkt en toen konden we eindelijk eens goed gaan stappen!!! En dat hebben we gedaan!! En dat heb ik de rest van t weekend gevoeld :(
Maar goed, was echt super leuk!! Daar weten ze tenminste wat feesten is :D
Zaterdag heeft Linda me een stuk van het eiland laten zien. We zijn helemaal naar het westen gereden, waar de mooiste strandjes zijn. Uiteindelijk zijn we op de grote knip gaan liggen, waar we heerlijk hebben liggen bakken.
's Avonds lekker uit eten geweest aan het water en daarna natuurlijk weer de 'kroeg' in! Helaas eiste de vorige avond zijn tol en moesten we naar huis..tja, we zijn natuurlijk ook geen 18 meer ;)
En toen was het al weer zondag!! Omdat ik 's middags al weer op tijd moest vliegen, gingen we lekker op t gemakje brunchen en daarna weer door naar t vliegveld..
Veel te kort, maar zooo de moeite waard!! Was echt een super weekend, thnx Linnie!!!

Toen begon het gewone leven weer..vervelende pubers, kinderen die net doen of ze ziek zijn..jullie kennen het wel..Gelukkig gisteren even er tussen uit geweest. Naar de bios met mn nieuwe vriendinnen ;)

Verder dacht ik allemaal leuke dingen in het vooruitschiet te hebben, maar de hele 'Cayman' facade begint in te storten..ja ja, ik voel sappige verhalen opkomen, maar dat de volgende keer!! (Moet natuurlijk wel afsluiten met een goede cliffhanger ;) )

Tot snel!!!XX

  • 26 Mei 2011 - 05:51

    Niki:

    Verooooooo wat Cliffhangers !!!! Dit kun je me niet aandoen!!!

    Leuk om je verhaal te lezen , ik zal van de week weer eens een update van mijn leven mailen xxx

  • 26 Mei 2011 - 06:41

    Camiel:

    Hey Vero wat super spannend weer!!!! Je mag er trouwens weer een vlag bijzetten op je profiel!!! We spreken elkaar snel!

  • 29 Mei 2011 - 22:18

    Jeroen:

    Benieuwd naar de cliffhanger ;)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Cayman Eilanden, Georgetown

Half jaartje kaaiman eilanden!

Recente Reisverslagen:

30 Augustus 2011

VAKANTIE!!

28 Juni 2011

Het meisje en de verschrikkelijke baas

26 Mei 2011

Bobo's en Dushi's

03 Mei 2011

Haaaaiii!!

05 April 2011

Roddels!!

Actief sinds 27 Juni 2008
Verslag gelezen: 458
Totaal aantal bezoekers 29249

Voorgaande reizen:

27 Maart 2011 - 29 September 2011

Half jaartje kaaiman eilanden!

10 Juli 2008 - 10 Januari 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: