Roddels!! - Reisverslag uit Georgetown, Cayman Eilanden van verolala - WaarBenJij.nu Roddels!! - Reisverslag uit Georgetown, Cayman Eilanden van verolala - WaarBenJij.nu

Roddels!!

Door: verolala

Blijf op de hoogte en volg

05 April 2011 | Cayman Eilanden, Georgetown

Jawel hoor, na een week allerlei info opnemen, moet ik het nou echt ff delen!!!
Maar eerst iedereen SUPER bedankt voor alle berichtjes en mailtjes!!! Echt onwijs leuk om van jullie te horen en dat jullie me op de hoogte houden!! Dus thnx daarvoor!

Maar goed; de update..Ik werk dus voor een man met 2 kinderen (meisje 13 en jongen 10). De moeder is 5 jaar geleden overleden, zomaar ineens, hield haar hart ermee op. Heel tragisch en traumatisch geweest..De moeder kwam uit Canada, de vader is van Grand Cayman. Hij heeft 2 zussen en een moeder die ook op het eiland wonen en de andere oma woont in Canada. Deze oma is net 6 weken op bezoek geweest en was er nog 2 dagen toen ik kwam.
Dan is er nog Jill; een vriendin van de familie die de afgelopen 3 maanden op het eiland is geweest om hen te helpen, aangezien de 'nanny' die eigenlijk zou komen op het laatste moment had afgezegd. jill is echt de liefste en aardigste meid ever! Maar omdat zij er nog is (en ze gaat de 10e pas terug naar Canada), kan ik mijn kamer nog niet gebruiken..Dus nu slaap ik op de kamer van Hunter en leef ik eigenlijk nog steeds uit mn koffer...

En nu we het toch over het huis hebben..Ik weet dat jullie allemaal denken dat iedereen hier baadt in luxe (dat dacht ik namelijk zelf ook), maar dat geldt dus niet voor iedereen :( Niet dat het hier nou zo heel slecht is, maar zeker niet wat ik er van verwacht had. Het zit namelijk zo; de man waarvoor ik werk is eigenlijk een rijke stinkerd. Hij en zijn wijlen vrouw hebben een schijnbaar ontzettend mooi huis gebouwd op een enorme lap grond met een mooi zwembad en alles erop en eraan. Maar naar haar dood kon hij er niet meer wonen en heeft hij een huisje gekocht aan de andere kant van t eiland. En in dit huis kan je echt goed zien wat er gebeurt wanneer er geen vrouw in het huishouden is. En wat er gebeurt wanneer je dingen laat liggen. Er moet zoveel gerepareerd/vervangen worden, maar dat gebeurt niet. Aan de andere kant staan er wel 3 dikke auto's voor de deur en is niks te gek..Dus dat is dan wel weer mooi!

Maar goed...Het leven hier is tot nu toe super geweest! Misschien houden ze hun huis niet zo goed bij, maar ze zijn wel ontzettend lief! Ook de tantes en de oma zijn enorme schatten, dus ik voel me hier heel welkom! Het leven met een puber is misschien niet helemaal ideaal..Ik hoor de hele dag "Oh My God, I loooove this song!" Oh My God, Justin Bieber!!!!!!" "Oh My God, leave me alone!" en dat soort hilarische kreten, maar vooralsnog gaat dat helemaal prima!

De afgelopen week was het vooral heel veel wennen. Aan t weer, aan de omgeving, aan de vochtigheid, aan het spreken van een andere taal de hele dag en ga maar door. Ik heb voornamelijk achter Jill aangelopen en een beetje meegekeken hoe zij hier alles aanpakt. Jammer genoeg is zij niet heel erg ondernemend en is ze vooral bezig met regeldingetjes. Op 1 of andere manier duren die bij haar ook heel lang, waardoor er eigenlijk geen tijd meer overblijft om iets leuks te gaan doen. Iets wat natuurlijk wel gaat veranderen, want ik kom hier voornamelijk om leuke dingen te doen. Dus niet veel spectaculairs gedaan deze week...

Afgelopen vrijdag zijn we wel naar de Turtlefarm geweest. Eén van de grootste attracties van het eiland. Hier worden de enorme zeeschildpadden opgevangen en wordt ervoor gezorgd dat ze zich blijven voortplanten. Was wel heel indrukwekkend om die schildpadden van dichtbij te zien, die zijn echt groooot! En ze hadden er ook een soort van lagoon waar de schildpadden en allerlei gekleurde visjes zwommen, waar je tussendoor kan zwemmen. Was zeker gaaf om met de schildpadden te snorkelen!

Maar mn hoogtepunt van de week was toch wel het boottochtje van zondag. Een vriend van de familie heeft een boot, iedereen komt bij elkaar om een beetje te varen, conch (hoornschelpen) op te duiken en op te eten, beetje zwemmen, beetje eten, beetje drinken. Het was echt fantastisch! Super mooie zee, heerlijk in het zonnetje op het dek met een cocktailtje..wauw, mooier dan dat wordt t niet ;)

Maar goed, eigenlijk heb ik nog zoo veel te vertellen, maar ik moet even 'werken' hahaha! Hilarisch :D
Spreek jullie snel weer!! Hou me op de hoogte! Kus

  • 05 April 2011 - 06:59

    Arthur:

    "Ohh My God.... Oh No You Didn't... Ohh My I'm Soo Jealous..
    XXX

  • 05 April 2011 - 19:26

    Nathalie:

    Ohhhhhhhhh supervetjes! Dat beloofd weer een mooie zomer te worden !!

    Enne dat gaat helemaal goedkomen met die kiddo's! Daar moet je even doorheen prikken, whahaha!

    Knalt er maar eens wat foto's op!

    Dikke kus je zusje

  • 06 April 2011 - 17:51

    Jojann:

    Meis, zalig die verhalen van jou... eer dat je er was duurde even, maar goed dan zit je wel in een oord met mooie zee...!!!
    (ik heb hier een roddel op, maar dat doe ik maar gewoon een keer via de mail, die komt binnenkort hoor, maar daar moet ik ff voor gaan zitten!)

    Schat geniet! xx

  • 07 April 2011 - 07:17

    Niki:

    Hey Vero kei leuk om te horen dat het goed met je gaat! Ik heb ook nog wel een kleine roddel die stuur ik wel via mail :)

    xxx

  • 07 April 2011 - 15:18

    Jeroen:

    Ik heb geen roddel ;) maar wilde ff zeggen dat het er geweldig uitziet! xx

  • 12 April 2011 - 06:49

    Susanne De Letter:

    Hey Veronique,

    Dat klinkt goed! Geniet ervan!

    Groetjes,
    Susanne

  • 22 April 2011 - 12:51

    Ankie:

    hi Veronique,

    Dat gaat helemaal goed komen met jou daar op dat mooie eiland!!
    En ach die kids, dat gaat wel goed komen!!
    Mis nog wel foto's!!
    Hier is het net zomer in plaats van lente, zullen heerlijke paasdagen gaan worden!!Lekker BBQen!!
    geniet ze, groetjes,
    Ankie

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Cayman Eilanden, Georgetown

Half jaartje kaaiman eilanden!

Recente Reisverslagen:

30 Augustus 2011

VAKANTIE!!

28 Juni 2011

Het meisje en de verschrikkelijke baas

26 Mei 2011

Bobo's en Dushi's

03 Mei 2011

Haaaaiii!!

05 April 2011

Roddels!!

Actief sinds 27 Juni 2008
Verslag gelezen: 531
Totaal aantal bezoekers 29249

Voorgaande reizen:

27 Maart 2011 - 29 September 2011

Half jaartje kaaiman eilanden!

10 Juli 2008 - 10 Januari 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: