32 uur later.... - Reisverslag uit Georgetown, Cayman Eilanden van verolala - WaarBenJij.nu 32 uur later.... - Reisverslag uit Georgetown, Cayman Eilanden van verolala - WaarBenJij.nu

32 uur later....

Door: verolala

Blijf op de hoogte en volg

29 Maart 2011 | Cayman Eilanden, Georgetown

Jaaa!!! Afgelopen zondag was het dan eindelijk zover! Het avontuur op de Kaaiman Eilanden kon eindelijk beginnen! Uiteraard de dag van tevoren veel stress gehad, maar dankzij mn lieve zussie was mn koffer uiteindelijk toch op tijd gepakt ;) Dus na 2 volle uren slaap richting Dusseldorf. En jawel, bij het inchecken ging het natuurlijk al mis.. Heeft u een visum? "Nee, een werkvergunning" Ja, maar dat is voor de Kaaiman Eilanden, heeft u een visum voor Amerika? "Nee, want daar ga ik niet naar toe, ik stap alleen over in Miami.." Momentje..Er werd een baas bij gehaald. Het was toch allemaal goed.. Maar toen was daar een andere baas: Nee, je moet een visum hebben. "Heb ik niet.." Uiteindelijk moest ik even op internet een ESTA nummer aanvragen á 14 dollar en mocht ik ineens toch vliegen! Wauw, zolang je maar betaalt..

De vlucht naar Miami was helemaal goed! De stoel naast mij was vrij, dus veel ruimte :) In Dusseldorf hadden ze gezegd dat ik in Miami mn koffer van de bagageband moest halen en deze weer opnieuw in moest checken, maar dat vond ik persoonlijk een beetje een raar verhaal. Dus ik eenmaal geland nog eens nagevraagd en dit hoefde gelukkig niet..En waar ikzelf dan naar toe moest..? Uiteindelijk werd ik naar een rij gestuurd waar mensen heen moesten wanneer hun vlucht gecancelled was. Dus ik zeg tegen die mens, luister, ik werd hierheen gestuurd, maar mijn vlucht is niet gecancelled. Dus hij vraagt, waar vlieg je dan heen? Jawel hoor, die vlucht is wel gecancelled.. Wat??! Lang verhaal kort, moest mn vlucht omboeken, maar die dag zou er niets meer vliegen. Dus ik moest sowieso tot de volgende dag wachten. Maar mn koffer kreeg ik niet terug, anders was het allemaal te moeilijk. Dus daar stond ik..zonder schone kleren, deo, tandenborstel, of iets waar ik me ook maar een beetje mee op kon frissen. Maar ik dacht, ik ga naar een hotel, neem een douche en ga Miami verkennen. Ja, leuk bedacht, maar alle hotels waren vol (er was namelijk een brand waar ze de brandstof van de vliegtuigen opslaan en daardoor konden de vliegtuigen niet tanken, waren er super veel vluchten gecancelled en zaten dus alle hotels vol) of ik moest meer dan 150 dollar gaan betalen plus een taxirit van ongeveer 50 dollar (x2), dus toch maar op het vliegveld gebleven. Maar aangezien ik 22 uur in Miami moest blijven, vond ik dit zelf een mooi moment om eindelijk eens bij te slapen. Dus ik ben in een of ander auditorium gaan liggen, waar allemaal strechers stonden (die uiteraard voor geen meter liggen) met vliegtuigkussentjes en dekentjes, 6 enorme tv's die de hele dag aanstaan en een paar enorme tl-bakken die nooit uitgaan. Maar thank the lord voor slaapmaskers een oordopjes!!

Toen was eindelijk het moment daar dat ik weer in het vliegtuig kon stappen en een uurtje later was ik op Grand Cayman!! Eerst door immigratie, maar om mijn werkvergunning helemaal compleet te hebben, moest ik eerst een engelse test doen, en dat na een reis van 32 uur...Gelukkig heel makkelijk, dus appeltje eitje!

Vervolgens kon ik eindelijk mn nieuwe familie ontmoeten. Echt super lieve, aardige mensen! De kindjes zijn alleen niet zo lief en verlegen als dat ze leken over skype...Een puber en een boefje met concentratieproblemen, ik voel me nu al thuis :D
Meer details komen allemaal nog, hopelijk met wat meer spannende verhalen!! Laterss X

  • 30 Maart 2011 - 01:28

    Joost:

    Hee Schoonheid,
    Je hebt het weer goed voor mekaar .. half jaartje Cayman! Super.
    Kei veul plezier en ik benieuwd naar de spannende verhalen.
    groetjes,
    Joost.

  • 30 Maart 2011 - 05:21

    Marja:

    Hoi Veer,

    Wat ben je weer aan een heerlijk avontuur begonnen, heel veel plezier, ik lees met je mee!
    Liefs Marja

  • 30 Maart 2011 - 11:20

    Mama:

    Nou gelukkig maar dat je zo'n leuke familie hebt. ach en een beetje boefjes is toch leuk, anders had je helemaal niets te doen dan alleen maar aan het strand liggen. ben benieuwd naar je eerste foto's
    liefs

  • 30 Maart 2011 - 12:21

    Nathalie:

    Dag lief zusje.

    Nou het meeste wist ik al wat hier staat geschreven. Maar toch ben superblij dat alles goed is verlopen! Hoop dat je weer een vet avontuur toegemoet komt!

    Liefs Nathalie

  • 30 Maart 2011 - 12:31

    Niki:

    Ja dat mag jij weer meemaken ( you have all the fun) ! Gelukkig ben je nog heel aangekomen:)
    Super dat het lieve mensen zijn en die boefjes krijg jij wel onder controle!!

    xxx


  • 31 Maart 2011 - 08:11

    Sanne:

    Nou dat begint al goed...
    Thnx voor de foto's trouwens!

    xx

  • 31 Maart 2011 - 22:08

    Bas:

    Wa'n verhaal... zo blijft het een beetje spannend! ;) veel plezier daar!!!!
    thnx voor the pics!!

  • 01 April 2011 - 08:03

    Myrte:

    Hej Lieve Vero,

    Wowww mensen, haha wat een verhaal, moet jou weer overkomen, ach ja past wel bij je hoor!!
    Hopelijk is het leuk en die kindjes ach ja dat ben jij wel gewent toch, dat doe je met twee vingers in je neus!
    Ben benieuwd wat je nog allemaal gaat meemaken!
    Heel veel plezier, succes ;)!
    Liefs, Myrte


  • 01 April 2011 - 12:37

    Lieke:

    Ha verolala!

    Nu al allerlei spannende verhalen, dat beloofd wat!!
    Fijn dat je familie leuk is, en na de kikkers kun je alles toch?! ;)
    Heeeeeeeeeeeeeeel veel plezier!!

    Liefs

  • 03 April 2011 - 09:39

    Camieleke:

    Hee Vero!!!! Super die reis van jou... weet je wel zeker dat we volgend jaar samen moeten gaan reizen???? Bij mij gaat ook altijd alles mis... maar ja op het einde komt het dan toch altijd wel weer in orde. Ik ben benieuwd naar je foto's en verhalen!!!! Kus uit Marrakech

  • 03 April 2011 - 17:18

    Gwen:

    I like! Maar je bent mij vergeten in je koffer te doen! De Hoeaaaaaar.... leest je nieuwe familie dit btw?! Haha, have a great time Verolala :D xxxx

  • 04 April 2011 - 10:37

    JM:

    zo..... lekker hoor... hier schijnt de zon ook hoor [gister dan].... have fun!! enjoy!!!

  • 04 April 2011 - 12:47

    Ina:

    Hahaha, wat een gedoe....
    Ik heb er al moeite mee als de treinen niet rijden!!!
    Nougoed heel veel plezier en succes!!
    xx

  • 05 April 2011 - 13:28

    Daisy:

    Hey Vero!
    Ik lees weer met je grootse verhalen mee!
    Leuk leuk!
    Heel veel plezier daar!

    Groetjes Daisy

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Cayman Eilanden, Georgetown

Half jaartje kaaiman eilanden!

Recente Reisverslagen:

30 Augustus 2011

VAKANTIE!!

28 Juni 2011

Het meisje en de verschrikkelijke baas

26 Mei 2011

Bobo's en Dushi's

03 Mei 2011

Haaaaiii!!

05 April 2011

Roddels!!

Actief sinds 27 Juni 2008
Verslag gelezen: 461
Totaal aantal bezoekers 29361

Voorgaande reizen:

27 Maart 2011 - 29 September 2011

Half jaartje kaaiman eilanden!

10 Juli 2008 - 10 Januari 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: